Obserwatorzy

sobota, 5 maja 2012

Oriflame

Chciałabym się pochwalić iż od miesiąca jestem pełnoprawną konsultantką szwedzkiej firmy kosmetycznej Oriflame . Jestem tym bardzo podjarana. Jak narazie idzie mi średnio , ale spokojnie dopiero się rozkręcam  ;>
Postanowiłam dzielić się z wami na bieżąco sprawami związanymi z Oriflame. Dlatego pierwszy post dotyczy nowego 7 katalogu ; ). Oto link do internetowej wersji :

http://pl.oriflame.com/products/catalogue-viewer-next.jhtml   narazie jest to jako następny katalog ale od 6 maja w google należy wpisać katalog 7 Oriflame i juz wyskoczy ;)

Teraz pragnę zaproponować wam pare najlepszych ofert z katalogu nr. 7 :

Perfumy Lovely Garden po 59,90 o wspaniałym zapachu rabarbaru i ciepłego mleka ( uwierzcie pachną prze cudnie )
Tender care (krem uniwersalny) - promocja kup jeden drugi otrzymasz gratis ! Cena : 22,90  Bardzo gorąco polecam nadaje sie na usta, łokcie, ręce, do twarzy 

Oraz złuszczający żel pod prysznic o zapachu maliny i mięty. Cena : 10,90 za 200 ml . Polecam za względu na działanie, zapach i wydajność .


Zapraszam do zamawiania produktów (dla osób będących w mojej okolicy, a tych dalej do odnalezienia konsultantów Oriflame blisko siebie )
Kolejny post wieczorem bo teraz biegnę uczyć sie okropnej fizyki :-/







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz