Obserwatorzy

piątek, 28 grudnia 2012

Back in time

Hejka . Chciałam wam tylko teraz szybko pokazać mój dzisiejszy strój . Początkowo ten dzień miał być spędzony na kanapie w dresie w domu , ale siostra zachęciła mnie do wyjścia :D. Później zamierzam dodać posta o prezentach które dostałam pod choinkę. Ale to później gdyż teraz musze dodac coś nowego na szafę : http://szafa.pl/profil/pati88819  

To macie stój : 




sweterek musztardowy - chyba sh ale to od siostry więc nie jestem pewna
spódniczka w motyle- h&m z wyprzedaży za ok. 20 zł
zakolanówki (które są częścią prezentu pod choinką )


5 komentarzy:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Spongebob na scianie ! :D

    Fajna sponiczka ;)

    Obserwujemy ;)?

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest XD

    ___

    www.casprzet.blogspot.com ZAPRASZAM DO SB ;)

    OdpowiedzUsuń