Obserwatorzy

środa, 2 stycznia 2013

Top 5 - dalszy ciąg

3.Malena 
Film naprawdę przypadł mi do gustu . Na początku myślałam ze nie lubię dramatów lecz ten wyrobił mi inne zdanie na temat tego gatunku filmowego . Jest rok 1941. Do sycylijskiego miasteczka przyjeżdża piękna Malena. 13-letni Renato Amoroso dostaje na jej punkcie obsesji. Malena myśli iż straciła swojego męża w wojnie , więc żeby zarobić na jedzenie musi niestety zostac kobietą do towarzystwa , jak się później okazuje nie przypada to do gustu kobietom z jej miasta. Film jest cudowny. Wzbudza wiele emocji. Zachęcam do obejrzenia !! W roli głównej występuje piekna Monica Bellucci.
gatunek:
  • Dramat
produkcja:
  • USA 
  • Włochy
premiera:30 marca 2001 (Polska) 27 października 2000 (świat)
reżyseria:
  • Giuseppe Tornatore
scenariusz:
  • Giuseppe Tornatore








Pozdrawiam i mam nadzieję że zachęciłam do obejrzenia : )




12 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten film <3
    Mogłabym go oglądać w nieskończoność :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja lista filmów jest coraz dłuższa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. z pewnością warty obejrzenia!
    zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za odwiedziny ! Zapraszam częściej :)

    Proszę polub moją stronę na FB:
    http://www.facebook.com/DominikaWoronowskaBlog

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe, chciałam napisać to samo co Darcia, że moja lista filmów zaczyna być coraz dłuższa, a w ostatnim czasie - podczas choroby myslałam, że juz sie skróciła, a tu jednak nie, znowu się wydłuża. :D

    Pozdrawiam serdecznie, Kasia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super film- z przyjemnością obserwuje♥ ♥ ♥ CAŁUSY:*OLA

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam ten film, w ogóle kocham włoskie filmy, ten klimat, ludzie <3 coś pięknego :)

    Obserwuje i zapraszam do siebie :*
    www.szukamelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie na pewno zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Film rzeczywiście bardzo interesujący, musze go kiedyś oglądnąć. Monica wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń