Obserwatorzy

niedziela, 17 lutego 2013

Rafaello w roli głównej

Witam wszystkich ! Przepraszam że nie dodawałam za często postów, ale kiedy byłam w Krakowie zachorowałam :C Dopiero teraz troche mi przechodzi i z racji tego postanowiłam upiec jakieś ciasto ! Długo zastanawiałam się co przyrządzić aż w końcu stanęło na Rafaello. To dość łatwe ciasto do przygotowania lecz ja postaram się podnieść poprzeczkę. Zamiast krakersów użyję biszkoptu , a do kremu dorzucę płatki migdałowe. Ciekawe co wyjdzie :D Za chwilkę kilka zdjęć oraz przepis gdyby ktoś zechciał tez przyrządzić to pyszne ciasto . Ale jak na razie zapraszam was do mojego rozdania , które zostało przedłużone do 20.02 !!! http://cupcakesmileandlife.blogspot.com/2013/01/rozdanie.html      A osobom które już wzięły udział chciałam bardzo podziękować ! Nie sądziłam że będzie was tak wiele. Wyniki postaram się podać 21 .02 :)))

Przepis na Rafaello :
Składniki:
Biszkopt: 
160 g mąki 
220 g cukru 
6 jajek 
2 łyżeczki proszku do pieczenia 
Krem: 
250 g margaryny Kasia 
160 g mąki 
220 g cukru 
1 l mleka 
1 olejek waniliowy 

duża garść płatków migdałowych
Wierzch: 
100 g wiórków kokosowych 



Przyrządzenie : 
Jajka utrzyj z cukrem, dodaj mąkę i proszek do pieczenia. Ciasto wylej na blachę wyłożoną papierem do pieczenia (20x25cm) i piecz w 180st.C. przez około 30 min.
Pół litra mleka wlej do garnka, dodaj cukier i zagotuj. Do pozostałego mleka dodaj olejek i przesianą mąkę. Dokładnie wymieszaj i wlej do gotującego się mleka. Jeszcze przez chwilę gotuj na małym ogniu. Odstaw do wystygnięcia. Kasia zmiksuj i dodawaj do niej po trochu zimnego kremu, dodaj płatki migdałowe. Biszkopt przekrój w poprzek na dwie części i obie posmaruj kremem (na spodzie biszkopt, na to masa, na nią drugi biszkopt i znów masa). Na wierzchu rozprowadź wiórki kokosowe. 

Smacznego !


Biszkopt <3



Już pokrojone, pół blachy zniknęło :D



Pozdrawiam !!







15 komentarzy:

  1. Mniam pyszności ♥
    Obserwuję ^^

    zumi-lumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam to musi być pyszne ;)

    Zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog ;D
    Obserwacja za obserwację ??
    http://lalastyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy będą wyniki rozdania??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdanie przedłużyłam do 20.02 więc wyniki podam 21 :))

      Usuń
  6. aaa *-* jadłabym!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasto wygląda wspaniale *.* Aż naszła mnie ochota by również je zrobić. Świetny blog ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog ,będe tu zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepyszne musiało być <3
    obserwuję i liczę na Cb :)
    http://www.our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń